Slaapkamer brandt uit door ontplofte fietsaccu - Maasenwaalgids
Advertentie

Maasenwaalgids

Nieuws uit het Land van Maas en Waal

Slaapkamer brandt uit door ontplofte fietsaccu

Deel met ons mee
5

WIJCHEN – In de slaapkamer van een woning aan de Diemewei in Wijchen heeft dinsdagavond brand gewoed nadat er een fietsaccu die lag op te laden was ontploft. Dat meldt de brandweer.De brand werd even voor 22.00 uur gemeld. Toen de brandweer aankwam stond de volledige slaapkamer in de brand. Het vuur kon snel worden geblust, maar de woning is voorlopig onbewoonbaar.https://www.gelderlander.nl/wijchen/slaapkamer-brandt-uit-door-ontplofte-fietsaccu~a1a3f1a2/

 

Please follow and like us:
0

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten